tag heuer replica uk
rolex replica sale
luxury replica handbags
fake chanel sale
chanel replica
chanel replica handbags
chanel replica
chanel replica handbags
Predškolska grupa

Program

Naš program ritmičke igraonice namijenjen je za djecu predškolske i rane školske dobi. Temeljen je na plesnoj edukaciji djece koja se žele plesom izraziti,komunicirati te upoznati sebe kroz kreativan pristup ovladavanja plesnim pokretima.

Program je osmišljen tako da razvija kod djece sluh, ritam, fleksibilnost, snagu, brzinu, spretnost, koordinaciju pokreta i upornost. Polazište nam je igra, imitacija te čaroban svijet glazbe. Kada radimo koreografije s mlađom s kupinom motiviramo djecu uz pomoć raznih igara, pričom te naravno glazbom koja je prilagođena njihovom uzrastu.

Veliku pažnju poklanjamo posvećujemo osobnoj kreativnosti svakog djeteta.

Starija skupina više uvježbava tehničke elemente te plesne sekvence koje se spajaju u jednostavne i složene koreografije, što djecu veoma veseli jer se vole zabavljati i uživati u ritmu dobre glazbe.

Svaki ples „začinimo“ ponekom dobrom pričom te zanimljivim kostimima.

Školska grupa

Kreativni ples

U kreativnom plesu djeca su potpuno posvećena pokretu i osjećaju koji im on pruža. Izražavaju sreću, zadovoljstvo i uzbuđenje, u stanju su izbaciti i neugodne emocije poput straha, krivnje i nesigurnosti. Tako postižu psihičku ravnotežu, osjećaju se bolje te s lakoćom pristupaju novim školskim izazovima.

Kretanje je jedan od najvažnijih načina kojim djeca istražuju svijet oko sebe. Pokret i ples pomažu djeci da osvjeste svoje tijelo i razviju svijest o kretanju u prostoru s drugom djecom. Djeca osvještavajući uče kontrolirati tijelo kroz pokret, uče slijediti upute, uče osluškivati i poštivati druge u zajedničkom prostoru. Kreativni pokret pruža djeci mogućnost da se kreću na nove načine, ali im i pomaže da nauče da postoji više od jednog riješenja na pitanje, problem ili zadatak.

Ples je dio tjelesno- kinestetičke inteligencije. Ta je vrsta inteligencije najpodcjenjenija i zanemarena. Tradicionalna sjedilačka nastava potiče agresivnost (Bognar,L., Matijević, M., 2005) što je moguće spriječiti kreativnim pokretom kao sredstvom za konstruktivno trošenje energije u kojemu se djecu uči suradnji, empatiji, uvažavanju sugovornika i poštivanju različitosti. Kreativan ples usmjeren je na dijete, doprinosi cjelovitom razvoju djeteta,gdje se u okruženje pokreta njeguju spontani,osobni izrazi pokretom upotpunjeni grupnim radom i interakcijom. Kreativni ples kao vrsta plesa koristi elemente pokreta za izražavanje misli i osjećaja. Proces kreativnog plesa uključuje riješavanje problema,promatranje, analizu i kritično mišljenje. S individualnog i društvenog aspekta odgoja, ples pruža mogućnosti za istraživanje međusobnog odnosa osjećaja vrijednosti i izražavanja, promiče senzibilnost u radu s drugima, razvija samopouzdanje i ponos u individualnom i grupnom radu, potiče samostalnost i inicijativu, pruža priliku za postignuća,uspjeh, samopoštovanje. Usmjeravajući djetetovu pozornost na međusobnu povezanost plesne improvizacije s osobnim i kulturnim vrijednostima, pomaže mu u boljem razumijevanju i otkrivanju sebe. Komunikacijske vještine koje se njeguju na satima kreativnog plesa pokazuju visoku vjerojatnost da će se djeca znati zauzeti za sebe u osobnim i društvenim interakcijama.